CEO logo
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
   
  2018. április 26. csütörtök 08:52  
CEO
Hírek
Konferenciák
CEO Pályázati Iroda
Akciók
Előfizetés, megrendelés
Impresszum
Szerkesztőbizottság
Médiaajánlat
Állásajánlat
Rovataink
CEO - Archivum
CEO - Online
Rendezvényajánló
Recenziók
PR
Tanulmányok
< Április 2018 >
Ke Sz Cs Sz Va
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Hírleveleink
CEO Magazin Hírlevele
Tudományos élet Hírlevele

Szakmai partnereink:


Image
Image
Image
Keresés
Keresett kifejezés dsc. parányi
Összesen 23 találat. dsc. parányi alternatív keresése: Google

Találatok 1 - 23 / 23
Prof. DSc. Farkas Ferenc – Dr. Poór József – Kolbe Tamás: A jó munkaerõ már nemcsak a multiknak fontos A válságperiódusból való kiemelkedésnek sincs más útja, mint az emberi er

2. Hogyan kezeljük és hasznosítsuk a vevők panaszait?
(2008-03/Minőség és Innováció)
Minőség és Innováció rovat Prof. DSc. Parányi György A vállalati aktív panaszmenedzsment lényege: odafigyelni a vevők mindenfajta észrevételeire, ösztönözni a vélemény-nyilvánításra, és mind

3. A minőségügy tudománya és jövője az iparban
(2006-01/Minőség és innováció)
Dsc. Parányi György 1. rész A cikk középpontjában az iparvállalati minőségügy, a minőségmenedzsment fejlődésének &uacute

DSc. Parányi György I. rész A folyamat és kapcsolódó fogalmai mindennaposak a vezetési-irányítási, szervezési szakirodalomb

DSc. Parányi György

DSc. Parányi György A szolgáltatások minőségi színvonalának elemzése Sorozatunk I. részében áttekintettük a szolg&aacu

DSc. Parányi György A szolgáltatások minőség-jellemzői A szolgáltatásokkal foglalkozó sorozatunkban kísérletet teszünk arra,

DSc. Parányi György Mit tekintünk szolgáltatásnak? Napjainkban, a szolgáltatások és a velük szemben támasztott vevői, felhaszná

DSc. Parányi György A címben foglalt kérdésre a kézenfekvő válasz: nem. Hiszen ez a dokumentum nem része a szerszámgépnek, g&eacute

10. A folyamatról, folyamatszemléletről
(2004-03-04/Minőség és innováció)
DSc. Parányi György Műszaki-szervezési-gazdasági nézőpontból II. rész Cikkünk első részében a folyamat fogalmát, tartalm&aacu

Dsc. Parányi György A cikk középpontjában az iparvállalati minoségügy, a minoségmenedzsment fejlodésének új vonása

12. Mibe kerül, és mit hoz a minőség? III. rész
(2002-06/Minőség és innováció)
DSc. Parányi György A minőséggel kapcsolatos költségek súlya - ráfordítás és eredmény A minőségalakítás

13. Mibe kerül, és mit hoz a minőség? II.
(2002-05/Minőség és innováció)
Dsc. Parányi György A minőség és a költségek A sorozat első részében bemutattuk, hogy a minőségi színvonal és a gazdas&aacute

14. A minőség professzora
(2002-05/Minőség és innováció)
exkluzív interjú Prof. DSc. Parányi Györggyel Életünket kellemesebbé vagy éppen bosszúsabbá teheti a körülöttünk

15. Mibe kerül, és mit hoz a minőség?
(2002-04/Minőség és innováció)
Prof. DSc. Parányi György I. rész - A műszaki-minőségi színvonal alakulása és a költségek általános összefügg&eacute

DSc. Parányi György A szerző az alábbiakban arra keresi a választ, hogyan függenek össze egy konkrét termék létrehozásának, majd

Prof. DSc. Parányi György Az FMEA - valójában mire alkalmas, és hogyan segítheti a minőség javítását? A problémamegold&aacu

Prof. DSc. Parányi György Hibajelenség - A hibakövetkezmény és a hibaforrás feltárása A Magazin korábbi számaiban bemutatott

Prof. DSc. Parányi György A még meg nem valósult hiba felderítése - nemcsak a gyártásban A hiányosságmegelőzés módsz

20. A PROBLÉMAMEGOLDÁS, HIÁNYOSSÁGMEGELŐZÉS MÓDSZEREI
(2001-02/Minőség és innováció)
Prof. Dsc. Parányi György (II. rész) Mikor, mire figyeljünk? A CEO Magazin egy korábbi számában rámutattunk a hibák, hiányoss&aacute

Dsc. Parányi György Minilexikon néhány, a hibamegelőzést segítő technikákról

22. A hibák megelőzése -
(2001-01/Minőség és innováció)
Dsc. Parányi György A minőség és a hatékonyság javításának kiemelkedő forrása A vállalat működése, a termel&eac

...ndszerek megbízhatósági vizsgálatára alkalmazható. Eddig megjelent publikációi Prof. DSc. Parányi György DSc. Parányi György a közgazdaságtudomány doktora, főiskolai tanár a Budap...

<< Első < Előző 1 Következő > Utolsó >>

Rss FeedReader
 
News Titles
Feed Sources
Fetch/Save Feed
Your Saved Feeds
http://www.kormany.hu/rss/hu/hirek
http://www.kormany.hu/rss/hu/dok
http://www.kormany.hu/rss/hu/videok
http://www.nfu.hu/rssfeed.php?type=kozlemenyek
http://www.lifelonglearning.hu/lllma_feed.xml
http://www.tpf.hu/rss.php
You need to login first!
Jelenleg 2 vendég olvas minket
Kutatások, felmérések

Népszerű cikkek

Hirdetések

FeltűNŐsiker program csak hölgyeknek

Image
 

 
 
Image
Tudástőke Konferenciák


     
 
© 2018 CEO - A gazdasági intelligencia magazinja
 

Piac- és HR kutatások

www.e-benchmark.hu a CEO Magazin kiemelt támogatója.
A CEO magazin szerkesztőségének számítógépeit a CEO vírus vírusirtó védi.
G-Data