CEO logo
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
   
  2018. április 26. csütörtök 08:51  
CEO
Hírek
Konferenciák
CEO Pályázati Iroda
Akciók
Előfizetés, megrendelés
Impresszum
Szerkesztőbizottság
Médiaajánlat
Állásajánlat
Rovataink
CEO - Archivum
CEO - Online
Rendezvényajánló
Recenziók
PR
Tanulmányok
< Április 2018 >
Ke Sz Cs Sz Va
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Hírleveleink
CEO Magazin Hírlevele
Tudományos élet Hírlevele

Szakmai partnereink:


Image
Image
Image
Keresés
Keresett kifejezés dr. szeles
Összesen 18 találat. dr. szeles alternatív keresése: Google

Találatok 1 - 18 / 18
1. A tudatlan és rászedett menedzser
(2011-03/Public Relations)
Dr. Szeles Péter: A tudatlan és rászedett menedzser A legtöbb cégvezető számára a kommunikáció szakterülete valamiféle „szükséges rosszat” jelent. Nem igazán értik és ismerik ezt a s

Dr. Kurucz Zsuzsanna - Weiner János: Interim menedzsment –  az üzleti élet zsoldosai Vilmos 14 éve dolgozik a budaörsi székhelyű regionális multinacionális vállalatnál, 4 éve felsőve

3. Hírnév: mindent egy lapra?
(2009-04/Public Relations)
Gyulai Rozália–dr. Szeles Péter–Siska Mátyás: Hírnév: mindent egy lapra? A hírnevet fenyegető kockázatok menedzselése mindennapi gyakorlatban Az elmúlt évek során – külön

4. Média vs. tudomány
(2008-02/Public Relations)
Dr. Szeles Péter A problémák mindkét oldalon adottak. Az együttműködés és a párbeszéd helyett inkább a bizalmatlanság a jellemző. Ennek feloldásához is, és a tudományos világ és a média között

5. Önkéntesség vagy kötelezettség?
(2008-01/Public relations)
Dr. Szeles Péter Önkéntesség vagy kötelezettség? A társadalmilag felelős szemlélet és a társadalmilag felelős vállalati magatartás (CSR) kifejezés legmarkánsabb eleme számomra: a felelősség. A v

6. Megingott bizalom? - 2. rész
(2008-01/Stratégia)
Dr. Farkas Ferenc – Hadinger Britta – Villám Gyula Megingott bizalom? Felelős vállalatirányítás és annak kihívásai 2. rész A globalizáció eredményeképpen a vállalatok számára kisz

Dr. Szeles Péter A "rossz hír" egy sajátos jelensége életünknek, figyelmet érdemel. Mindenekelőtt a "rossz hír" fogalm&aacute

8. Public relations és vagy kontra marketing
(2004-01/Public relations)
Dr. Szeles Péter Válasz László Gyula és Orosdy Béla cikkére A szerző vitába száll a hivatkozott cikk azon állítás&

9. A hírnévről ( II )
(2000-03/Melléklet)
Dr. Szeles Péter

10. A hírnévről (I.)
(2000-02/Public relations)
dr. Szeles Péter

11. A hírnévről (II.)
(2000-03/Melléklet)
dr. Szeles Péter Ma már a fogyasztó - piaci viszonyoktól függetlenül - nem névtelen képződménynek tekinti a termékek, szolgált

12. IT, avagy a toffleri világkép
(2000-01/Stratégia)
Dr. Szeles Péter Háttérbe kerülnek a fegyverek és a pénz is, mint a hatalom gyakorlásának korszakonként jellemző és domináns

13. Reputáció - hírnév - public relations
(2003-02/Public relations)
Dr. Szeles Péter Számos politikus és vállalatvezető legyint ma még a "public relations" kifejezésre - nem értve annak lényegét

14. Kint is vannak, bent is vannak
(2007-03/Public relations)
Dr. Hajós Dezső Halvány sziluettből markáns, színes arculat A PR, a kommunikáció és a reklám szempontjából sajátos helyzetben van a „HONVÉD” Nyugdíjpénztár. A Pénzügyi Szervezete

15. Megingott bizalom?
(2007-04/Stratégia)
Dr. Farkas Ferenc – Hadinger Britta – Villám Gyula Megingott bizalom? Felelős vállalatirányítás és annak kihívásai 1. rész A vállalatok a társadalom részét képezik, és so

16. Issues Management
(2001-02/Melléklet)
Dr. Szeles Péter Az Issues Management kifejezéssel először a 70-es években találkozhattunk. A fogalom és a tevékenység megjelenését

17. HA MÁR EGYSZER SIKERES....
(2001-01/Public relations)
Dr. Szeles Péter Interjú Donkó Józseffel, a Bramac Magyarország Kft. ügyvezető igazgatójával Magyarország egyik legsikeresebb váll

...ba tartozik. Ezt a címet évente maximum 1-2 kiemelkedő tudású szakember kaphatja meg! Prof. Dr. Gaál Zoltán Dr. Gaál Zoltán a vállalkozáselmélet- és gyakorlat elismert szaktekintélye, egy...

<< Első < Előző 1 Következő > Utolsó >>

Rss FeedReader
 
News Titles
Feed Sources
Fetch/Save Feed
Your Saved Feeds
http://www.kormany.hu/rss/hu/hirek
http://www.kormany.hu/rss/hu/dok
http://www.kormany.hu/rss/hu/videok
http://www.nfu.hu/rssfeed.php?type=kozlemenyek
http://www.lifelonglearning.hu/lllma_feed.xml
http://www.tpf.hu/rss.php
You need to login first!
Jelenleg 1 vendég olvas minket
Kutatások, felmérések

Népszerű cikkek

Hirdetések

FeltűNŐsiker program csak hölgyeknek

Image
 

 
 
Image
Tudástőke Konferenciák


     
 
© 2018 CEO - A gazdasági intelligencia magazinja
 

Piac- és HR kutatások

www.e-benchmark.hu a CEO Magazin kiemelt támogatója.
A CEO magazin szerkesztőségének számítógépeit a CEO vírus vírusirtó védi.
G-Data