CEO logo
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
   
  2018. január 21. vasárnap 05:46  
CEO
Hírek
Konferenciák
CEO Pályázati Iroda
Akciók
Előfizetés, megrendelés
Impresszum
Szerkesztőbizottság
Médiaajánlat
Állásajánlat
Rovataink
CEO - Archivum
CEO - Online
Rendezvényajánló
Recenziók
PR
Tanulmányok
< Január 2018 >
Ke Sz Cs Sz Va
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
Hírleveleink
CEO Magazin Hírlevele
Tudományos élet Hírlevele

Szakmai partnereink:


Image
Image
Image
Márkamenedzsment: hol rontjuk el
Márkamenedzsment: hol rontjuk el?

Interjú Ian Ellwooddal

A sikeres márkamenedzselés elméletben könnyebb, mint amilyen valójában. A néhány valóban óriás brand, mint például a Nike, a BMW vagy a Disney mind tisztán és céltudatosan építkeznek, következetesek a kivitelezésben a legalsóbb lépcsőfoktól fel egészen a csúcsig, és mindig innovatívak. Ez a kombináció komoly üzleti és márkaértéket teremt e cégek számára. A Nike különösen brandcentrikus; remek példája az úgynevezett Hollow Corporation, azaz „belül üres”, héj jellegű céges felállásnak.
Nincs saját tulajdonú gyártó részlegük, se kereskedelmi hálózatuk, de nagyon is birtokolják az üzleti életben magas hozzáadott értéket jelentő BRANDet, az innovációs képességet, a minőségi design-t és nem utolsósorban a létfontosságú vásárlói franchise rendszert és loyalitást. Ezek a kissé elvontabb értékek tették lehetővé, hogy a Nike az elmúlt három évben több mint 50%-kal túlszárnyalhassa eddigi S&P 100 indexes eredményeit. Iain Ellwood, a New York-i székhelyű Interbrand Inc. főtanácsadója a CEO Magazinnak adott interjújában arról a temérdek buktatóról beszél, amivel a gyanútlan brandmenedzser találkozhat munkája során.

27-29. oldal

 
Rss FeedReader
 
News Titles
Feed Sources
Fetch/Save Feed
Your Saved Feeds
http://www.kormany.hu/rss/hu/hirek
http://www.kormany.hu/rss/hu/dok
http://www.kormany.hu/rss/hu/videok
http://www.nfu.hu/rssfeed.php?type=kozlemenyek
http://www.lifelonglearning.hu/lllma_feed.xml
http://www.tpf.hu/rss.php
You need to login first!
Kutatások, felmérések

Népszerű cikkek

Hirdetések

FeltűNŐsiker program csak hölgyeknek

Image
 

 
 
Image
Tudástőke Konferenciák


     
 
© 2018 CEO - A gazdasági intelligencia magazinja
 

Piac- és HR kutatások

www.e-benchmark.hu a CEO Magazin kiemelt támogatója.
A CEO magazin szerkesztőségének számítógépeit a CEO vírus vírusirtó védi.
G-Data