CEO logo
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
   
  2018. június 20. szerda 22:15  
CEO
Hírek
Konferenciák
CEO Pályázati Iroda
Akciók
Előfizetés, megrendelés
Impresszum
Szerkesztőbizottság
Médiaajánlat
Állásajánlat
Rovataink
CEO - Archivum
CEO - Online
Rendezvényajánló
Recenziók
PR
Tanulmányok
< Június 2018 >
Ke Sz Cs Sz Va
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
Hírleveleink
CEO Magazin Hírlevele
Tudományos élet Hírlevele

Szakmai partnereink:


Image
Image
Image
OLVASTA MÁR?

Ed Oakley – Doug Krug: Korszerű változásmenedzselés (Bagolyvár Kiadó)

1. MIRÕL SZÓL EZ A KÖNYV?
Ez a könyv a világ egyre gyorsuló gazdasági-piaci változásainak követéséhez, kezeléséhez, káros hatásainak elhárításához, enyhítéséhez szükséges paradigmaváltásról szól – a vállalatvezetõi tevékenységben. A paradigmaváltások pedig soha nem kényelmes elhatározások, hanem kényszerek. Felismerésüket és bevezetésüket nagyon sok kár, veszteség, sõt összeomlás szokta megelõzni a gazdaság, a vállalkozások területén. Larry Wilson elõszavát olvasva még közelebb kerülhet a könyv témájához:

Hivatkozás a cikkre:

Kőrösi K. (2011): Olvasta már? ÉrdeM/Kes! (Ed Oakley – Doug Krug: Korszerű változásmenedzselés). CEO Magazin, XII. évf. 2. szám. 45-46. pp


A hatékony marketingkommunikáció érdekében

Fazekas Ildikó, Harsányi Dávid:
Marketing-kommunkáció érthetően
Szókratész Külgazdasági Akadémia, 2011.

A szervezet sikerének sok összetevője van. A vezető, az üzletember sikerét az biztosítja, hogy készen áll nagyban gondolkodni, átlátni a szerteágazó folyamatokat, elemezni, szervezni, irányítani, használni a piacbefolyásolási módszereket, eligazodik a vállalati és a márka- (pl. a HR) kommunikáció területén. Ehhez biztos tudás, jó vezetői képességek és jó kommunikációs készség szükséges.

Hivatkozás a cikkre:

Krisztián B. (2011): A hatékony marketing-kommunikáció érdekében. CEO Magazin, XII. évf. 2. szám. 47-48. pp


Lean szótár
Kosztolányi János és Schwahofer Gábor
összeállítása

A lean egyre jobban terjed kis hazánkban. Manapság már szinte nem is létezik olyan, magát tájékozottnak tartó vezető, aki legalább ne hallott volna róla. Kezdeti népszerûsítése során próbálták meghonosítani a „karcsúsítás” kifejezést, ami tulajdonképpen a szó szerinti fordítás lenne. Ma már igyekszünk kerülni ezt a megnevezést, mivel szeretnénk elhatárolódni a korábban elterjedt félreértelmezéstől, mely szerint egy céget úgy lehet „karcsúsítani”, ha megválunk a munkaerő egy bizonyos százalékától.  Mi is hát a lean?

Hivatkozás a cikkre:

Kosztolányi J. (2011): Lean szótár. CEO Magazin, XII. évf. 2. szám. 49. p

 
Rss FeedReader
 
News Titles
Feed Sources
Fetch/Save Feed
Your Saved Feeds
http://www.kormany.hu/rss/hu/hirek
http://www.kormany.hu/rss/hu/dok
http://www.kormany.hu/rss/hu/videok
http://www.nfu.hu/rssfeed.php?type=kozlemenyek
http://www.lifelonglearning.hu/lllma_feed.xml
http://www.tpf.hu/rss.php
You need to login first!
Kutatások, felmérések

Népszerű cikkek

Hirdetések

FeltűNŐsiker program csak hölgyeknek

Image
 

 
 
Image
Tudástőke Konferenciák


     
 
© 2018 CEO - A gazdasági intelligencia magazinja
 

Piac- és HR kutatások

www.e-benchmark.hu a CEO Magazin kiemelt támogatója.
A CEO magazin szerkesztőségének számítógépeit a CEO vírus vírusirtó védi.
G-Data