CEO logo
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
   
  2018. április 23. hétfő 18:11  
CEO
Hírek
Konferenciák
CEO Pályázati Iroda
Akciók
Előfizetés, megrendelés
Impresszum
Szerkesztőbizottság
Médiaajánlat
Állásajánlat
Rovataink
CEO - Archivum
CEO - Online
Rendezvényajánló
Recenziók
PR
Tanulmányok
< Április 2018 >
Ke Sz Cs Sz Va
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Hírleveleink
CEO Magazin Hírlevele
Tudományos élet Hírlevele

Szakmai partnereink:


Image
Image
Image
Változnak az idők a professzionális szolgáltatóknál
Változnak az idők a professzionális szolgáltatóknál
Marketingfeladatok és lehetőségek

Interjú David Gumpert-tel

Volt idő, mikor ügyvédnek vagy könyvelőnek lenni az elképzelhető legkényelmesebb és legbiztonságosabb karrierek egyike volt. Az első években keményen kellett dolgozniuk, hogy partnerré váljanak. Aztán olyan pozícióba kerültek, amely busás jövedelmet biztosított számukra munkaviszonyuk hátralevő idejére, a siker összes velejárójával együtt. A cégnél, melyet szolgáltak, tisztelték őket jó kapcsolataik miatt – melyek gyakran évtizedeken át kitartottak. Senki sem vitatta el tőlük tiszteletdíjukat, sőt, ügyfeleik néhány esetben még cégük igazgatótanácsába is beválasztották őket. De sokuknak azok közül, akik még ma is a professzionális szolgáltatások terén mozognak, a dicsőség mára a múlté. Korunk túlságosan viharos a könyvelők, ügyvédek, tanácsadók, architektek, állásközvetítők és egyéb szolgáltatási szakemberek számára, szerte az egész világon. Egy sor tendencia összejátszása folytán egyre kisebb az üzlet, és egyre nagyobb a bizonytalanság. A nagyvállalati méretcsökkentés visszavetette a könyvelő- és tanácsadó cégek, valamint a fejvadászok iránti igényt. Ennek az lett a következménye, hogy egyre több szolgáltatási szakember vonta le azt a jogos következtetést, miszerint több figyelmet kell fordítania a marketingre. Többnyire olyan témákba ugrottak fejest, mint a stratégia- és módszerfejlesztés, de eközben nem szenteltek kellő figyelmet további fontos kérdéseknek a kivitelezés oldalán – mint a pr, kiadványok, szemináriumok és egyéb lehetőségek, melyek a piaci figyelemfelkeltésre szolgálnak.
David Gumpert az USA-ban országosan ismert szerző a profeszszionális szolgáltatások, valamint a vállalkozói lét tárgykörében, aki gyakran ír a Business Week.com és a The Nation oldalain. A The Wall Street Journal és a Harvard Business Review szerkesztője. Egyben nyolc könyv szerzője, illetve társszerzője az üzleti tervezés és a vállalatalapítás különböző témaköreiben. Művei között említjük a How to Really Start Your Own Business (Hogyan indítsunk saját vállalkozást), valamint a Burn Your Business Plan (Égesse el üzleti tervét!) címűeket. Ebben az interjúban a CEO Magazinnal beszélget a marketing-kivitelezés azon problémáiról, amelyekkel minden professzionális szolgáltató cég találkozik. 
 
Rss FeedReader
 
News Titles
Feed Sources
Fetch/Save Feed
Your Saved Feeds
http://www.kormany.hu/rss/hu/hirek
http://www.kormany.hu/rss/hu/dok
http://www.kormany.hu/rss/hu/videok
http://www.nfu.hu/rssfeed.php?type=kozlemenyek
http://www.lifelonglearning.hu/lllma_feed.xml
http://www.tpf.hu/rss.php
You need to login first!
Kutatások, felmérések

Népszerű cikkek

Hirdetések

FeltűNŐsiker program csak hölgyeknek

Image
 

 
 
Image
Tudástőke Konferenciák


     
 
© 2018 CEO - A gazdasági intelligencia magazinja
 

Piac- és HR kutatások

www.e-benchmark.hu a CEO Magazin kiemelt támogatója.
A CEO magazin szerkesztőségének számítógépeit a CEO vírus vírusirtó védi.
G-Data