CEO logo
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
   
  2019. június 16. vasárnap 08:14  
CEO
Hírek
Konferenciák
CEO Pályázati Iroda
Akciók
Előfizetés, megrendelés
Impresszum
Szerkesztőbizottság
Médiaajánlat
Állásajánlat
Rovataink
CEO - Archivum
CEO - Online
Rendezvényajánló
Recenziók
PR
Tanulmányok
< Június 2019 >
Ke Sz Cs Sz Va
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
Hírleveleink
CEO Magazin Hírlevele
Tudományos élet Hírlevele

Szakmai partnereink:


Image
Image
Image
Új termékek és stratégiai helyzetek
Új termékek és stratégiai helyzetek
A termékfejlesztés összekapcsolása a vállalat stratégiai realitásaival.
(Interjú  Randall White-tal)

Melyek azok a tényezõk, amelyek sikert és megújulást hoznak az egyik vállalatnak, de kudarcot a másiknak? A lényegi különbség abban rejlik, hogy össze tudják-e kapcsolni az új termékfejlesztést a vállalat stratégiai helyzetével – az iparág, a piac és az üzleti élet alapvetõ körülményeivel és kihívásaival. Az új termékfejlesztés a stratégia kifejezõdése. Az új termékfejlesztés összekapcsolása a vállalat stratégiai helyzetével a stratégiai megújulás lényege, és olyan új termékek bevezetésének kulcsa, melyek a megfelelõ pillanatban megfelelnek a piaci igényeknek.
Randall White a greensboroi (Észak-Karolina) székhelyű Executive Development Group LLC elnöke valamint a Duke University nagyvállalati képzési programjának (Corporate Education Program) társoktatója az észak-karolinai Durhamben és Londonban. Műveiben sokat foglalkozik azzal, hogyan lesz valakibõl vezetõ, hogyan fejlõdik és ér el sikereket. Könyvei, például a Breaking the Glass Ceiling (”Áttörni az üvegplafont”) és a The Future of Leadership (”A vezetés jövõje”) nagy hatást gyakoroltak a vezetõk megítélésére és a nehezebben mérhetõ vezetõi képességek jelentõségére, mint amilyen a bizonytalanság kezelése. Gyakori elõadó egy sor szakmai csoportnál, mint például az Institute for Management Studies és a Conference Board of the US illetve Canada, de tanácsot ad olyan ügyfeleknek is, mint a Siemens, a New York Life és a Save the Children Fund. Ebben az interjúban a CEO Magazinnal beszélget arról, hogy az új termékfejlesztést hogyan lehet összekapcsolni egy vállalat stratégiai realitásaival.

Hivatkozás a cikkre:

Új termékek és stratégiai helyzetek. CEO Magazin 2010. év, XI. évfolyam 2. szám. 31-34. pp

 
Rss FeedReader
 
News Titles
Feed Sources
Fetch/Save Feed
Your Saved Feeds
http://www.kormany.hu/rss/hu/hirek
http://www.kormany.hu/rss/hu/dok
http://www.kormany.hu/rss/hu/videok
http://www.nfu.hu/rssfeed.php?type=kozlemenyek
http://www.lifelonglearning.hu/lllma_feed.xml
http://www.tpf.hu/rss.php
You need to login first!
Jelenleg 8 vendég olvas minket
Kutatások, felmérések

Népszerű cikkek

Hirdetések

FeltűNŐsiker program csak hölgyeknek

Image
 

 
 
Image
Tudástőke Konferenciák


     
 
© 2019 CEO - A gazdasági intelligencia magazinja
 

Piac- és HR kutatások

www.e-benchmark.hu a CEO Magazin kiemelt támogatója.
A CEO magazin szerkesztőségének számítógépeit a CEO vírus vírusirtó védi.
G-Data