CEO logo
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
   
  2019. március 21. csütörtök 12:55  
CEO
Hírek
Konferenciák
CEO Pályázati Iroda
Akciók
Előfizetés, megrendelés
Impresszum
Szerkesztőbizottság
Médiaajánlat
Állásajánlat
Rovataink
CEO - Archivum
CEO - Online
Rendezvényajánló
Recenziók
PR
Tanulmányok
< Március 2019 >
Ke Sz Cs Sz Va
25 26 27 28 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Hírleveleink
CEO Magazin Hírlevele
Tudományos élet Hírlevele

Szakmai partnereink:


Image
Image
Image
Hogyan növelhető egy vállalat értéke?
Hogyan növelhető egy vállalat értéke?

A következetes stratégia-alkotást biztosító, értékalapú menedzsment olyan eszköz, amellyel továbbfejleszthetők a vállalati értéknövelés módszerei

Interjú Brian Plowman-al

Az emberek naponta és minden szervezeti szinten hoznak olyan döntéseket, melyek érintik a vállalat értékét – mégis gyakori, hogy a döntések és a cég értékének változása között nincs meg a kapcsolat. Enélkül azonban mi a biztosíték arra, hogy a meghozott döntések növelik az értéket – a vállalat sikerének egyedüli legfontosabb mutatóját? Az értékalapú menedzsment három dologgal szolgálja ezt a kapcsolatot. Ezek: filozófia, amely az értékteremtést állítja az operatív döntéshozatal középpontjába; folyamat, amely a napi menedzsmentet összekapcsolja a stratégiai célokkal; a vállalati teljesítmény mérése, amely túllép a hagyományos számvitel és teljesítménymérés hiányosságain.
Vállalati érték akkor keletkezik, ha a beruházások megtérülése nagyobb, mint a beruházáshoz szükséges tőke költsége. A dolog nyitja abban áll, hogy minden – ami a szervezeten belül történik – értéknövelő, és ez mindenkit a hosszú távú értéknövelés egyetemleges céljának elérésére ösztönöz.
Brian Plowman az angliai székhelyű Develin & Partners menedzsment-tanácsadó cég alapító partnere és ügyvezető igazgatója. Működésük középpontjában a vállalati értéknövelő implementációs technikák állnak. E területen olyan ügyfelekkel működtek már együtt, mint a Royal Bank of Scotland (pénzügyi szektor), a Land Rover (gyártás) és a City University (oktatás). Az angliai Institute of Business Consulting tagja, valamint számos brit szakmai testület tanfolyamainak prominens előadója. ő a High Value, Low Cost (Magas érték, alacsony költség) és az Activity-Based Management (Tevékenységalapú menedzsment) szerzője. Ebben az interjúban a CEO Magazin Olvasóinak az értékalapú menedzsment alkalmazásáról beszél, melyre alapozva jelentős értéknövekedést érhetnek el a vállalatok.

Hivatkozás a cikkre:

Hogyan növelhető egy vállalat értéke?  Interjú Brian Plowman-nal. CEO Magazin 2009. év, X. évfolyam 4. szám. 39-42. pp

 
Rss FeedReader
 
News Titles
Feed Sources
Fetch/Save Feed
Your Saved Feeds
http://www.kormany.hu/rss/hu/hirek
http://www.kormany.hu/rss/hu/dok
http://www.kormany.hu/rss/hu/videok
http://www.nfu.hu/rssfeed.php?type=kozlemenyek
http://www.lifelonglearning.hu/lllma_feed.xml
http://www.tpf.hu/rss.php
You need to login first!
Jelenleg 16 vendég olvas minket
Kutatások, felmérések

Népszerű cikkek

Hirdetések

FeltűNŐsiker program csak hölgyeknek

Image
 

 
 
Image
Tudástőke Konferenciák


     
 
© 2019 CEO - A gazdasági intelligencia magazinja
 

Piac- és HR kutatások

www.e-benchmark.hu a CEO Magazin kiemelt támogatója.
A CEO magazin szerkesztőségének számítógépeit a CEO vírus vírusirtó védi.
G-Data