A média hitelessége - Országos Hitelességi Index felmérés-sorozat |
Varga Zsolt:
A média hitelessége
Országos Hitelességi Index felmérés-sorozat
A média funkciói a tájékoztatás, szórakoztatás, gondolkodásra késztetés. A mostani gazdasági válság idején is fontos kérdés, hogy a néző, a hallgató és az olvasó mennyire tartja hitelesnek azt, amit és/vagy akit olvas, néz, hallgat, azaz a média egyes szereplőit. Kutatásunk segítségével azt szeretnénk megtudni, hogy a média-fogyasztó – olvasó, néző, hallgató – hogyan vélekedik a médiáról a hitelesség szempontjából. A CEO Magazin és az e-benchmark.hu piac- és véleménykutató közös felmérés-sorozatot indított Országos Hitelességi Index (OHI) néven. A felmérés-sorozat alapvetően négy területre terjed ki: üzleti szféra (Business) – média (Media) – kormányzat, önkormányzat, köz- és államigazgatás (Government) – nem kormányzati szervezetek, civil szervezetek (Non-Governmental Organizations).
Az Országos Hitelességi Index felmérés-sorozat elindításával az volt a célunk, hogy elkészítsük Magyarország szélesebb körű hitelességi felmérését. A felmérés-sorozatba Ön is bekapcsolódhat.
Hivatkozás a cikkre:
Varga Zsolt (2009): A média hitelessége - Országos Hitelességi Index felmérés-sorozat. CEO Magazin, X. évfolyam 3. szám. 18-21. pp
|