CEO logo
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
   
  2018. október 20. szombat 06:01  
CEO
Hírek
Konferenciák
CEO Pályázati Iroda
Akciók
Előfizetés, megrendelés
Impresszum
Szerkesztőbizottság
Médiaajánlat
Állásajánlat
Rovataink
CEO - Archivum
CEO - Online
Rendezvényajánló
Recenziók
PR
Tanulmányok
< Október 2018 >
Ke Sz Cs Sz Va
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
Hírleveleink
CEO Magazin Hírlevele
Tudományos élet Hírlevele

Szakmai partnereink:


Image
Image
Image
A jó munkahelyi kérdőíves felmérés titka
Image
A gondos és megalapozott összeállítás árnyalatai különböztetik meg a jó munkahelyi kérdőíveket a rosszaktól


A cégek sok hasznát láthatják az ügyesen összeállított munkahelyi kérdőíveknek és felméréseknek. A jó kérdőívek pontosan rátapintanak azokra a kérdésekre és problémákra, melyekkel kapcsolatban a vállalatnak információra van szüksége, miközben biztosítják a magas visszaérkezési arányt és a torzításmen­tes­séget.

Dr. Palmer Morrel-Samuels a Michigan-állambeli Chelsea-ben működő Employee Motivation & Performance Assessment, Inc. (EMPA) igazgatója. A végzettségére nézve szociálpszichológus Dr. Morrel-Samuels több mint 20 éves tapasztalattal rendelkezik a testre szabott munkahelyi kérdőívek tervezése és elemzése terén. Ügyfelei között a Fortune 500 sorába tartozó cégeket ta­lálunk, olyanokat, mint az IBM, a General Motors vagy a Disney. Az EMPA a University of Michigannel együttműködésben bonyolítja a National Benchmark Studyo projektet, amely felállítja az éves normatív benchmarkokat, és méri a munkahelyi motiváció, valamint az objektív teljesítménymetrika közötti kapcsolatot.

Dr. Morrel-Samuels és munkatársa, Diana Palmiere Hunt azokról a fontos szempontokról beszél az Olvasóknak, amelyek hozzásegíthetik a cégeket ahhoz, hogy tárgyilagos, reprezentatív és hasznos információkat szerezzenek a munkahelyi felmérésekből.

Hivatkozás a cikkre:

A jó munkahelyi kérdõíves felmérések titka
. CEO Magazin 2008. év, IX. évfolyam 2. szám. 34-38. pp.
 
Rss FeedReader
 
News Titles
Feed Sources
Fetch/Save Feed
Your Saved Feeds
http://www.kormany.hu/rss/hu/hirek
http://www.kormany.hu/rss/hu/dok
http://www.kormany.hu/rss/hu/videok
http://www.nfu.hu/rssfeed.php?type=kozlemenyek
http://www.lifelonglearning.hu/lllma_feed.xml
http://www.tpf.hu/rss.php
You need to login first!
Jelenleg 8 vendég olvas minket
Kutatások, felmérések

Népszerű cikkek

Hirdetések

FeltűNŐsiker program csak hölgyeknek

Image
 

 
 
Image
Tudástőke Konferenciák


     
 
© 2018 CEO - A gazdasági intelligencia magazinja
 

Piac- és HR kutatások

www.e-benchmark.hu a CEO Magazin kiemelt támogatója.
A CEO magazin szerkesztőségének számítógépeit a CEO vírus vírusirtó védi.
G-Data