CEO logo
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
   
  2018. december 13. csütörtök 20:16  
CEO
Hírek
Konferenciák
CEO Pályázati Iroda
Akciók
Előfizetés, megrendelés
Impresszum
Szerkesztőbizottság
Médiaajánlat
Állásajánlat
Rovataink
CEO - Archivum
CEO - Online
Rendezvényajánló
Recenziók
PR
Tanulmányok
< December 2018 >
Ke Sz Cs Sz Va
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
Hírleveleink
CEO Magazin Hírlevele
Tudományos élet Hírlevele

Szakmai partnereink:


Image
Image
Image
MARKETINGTERVEZÉS KISVÁLLALATOKNÁL
Image
Dr. Rekettye Gábor:


A gazdasági közeg, amelyben a magyar kisvállalatok dolgoznak, komoly átalakuláson megy keresztül napjainkban. Ennek az átalakulásnak a legfontosabb ismérve a verseny erősödése a gazdasági élet csaknem minden területén. A mikrovállalkozások többsége a lokális piacok (az adott település, régió) igényeinek kielégítésére jön létre. Kisebb hányaduk tekinti az egész országot piacának, és még kisebb részük kíván – főleg az első időszakban – a nemzetközi piacokra kilépni. A verseny erősödése azonban a lokális piacokon is érezhető tény. Európai Uniós tagságunk és a világgazdaságot átszövő globalizáció (az áruk, szolgáltatások, a tőke és a munkaerő egyre szabadabb áramlása) egyre inkább azt eredményezi, hogy a lokális piacon megjelenő vállalkozásnak létrejötte pillanatától kezdve a nemzetközi versennyel kell szembenéznie. Ehhez a versenyhelyzethez társul még egy fontos tényező: a vevők egyre tudatosabbá válása. Az egyre bővülő kínálat, az információkhoz való hozzáférés leegyszerűsödése a fogyasztókat, a vásárlókat egyre igényesebbé, az áruk és szolgáltatások beszerzésében egyre kényelmesebbé, ugyanakkor egyre árérzékenyebbé teszi.

Hivatkozás a cikkre:

Rekettye, G. (2008): Marketingtervezés a kisvállalatoknál. CEO Magazin, IX. évfolyam 2. szám. Melléklet
 
Rss FeedReader
 
News Titles
Feed Sources
Fetch/Save Feed
Your Saved Feeds
http://www.kormany.hu/rss/hu/hirek
http://www.kormany.hu/rss/hu/dok
http://www.kormany.hu/rss/hu/videok
http://www.nfu.hu/rssfeed.php?type=kozlemenyek
http://www.lifelonglearning.hu/lllma_feed.xml
http://www.tpf.hu/rss.php
You need to login first!
Jelenleg 8 vendég olvas minket
Kutatások, felmérések

Népszerű cikkek

Hirdetések

FeltűNŐsiker program csak hölgyeknek

Image
 

 
 
Image
Tudástőke Konferenciák


     
 
© 2018 CEO - A gazdasági intelligencia magazinja
 

Piac- és HR kutatások

www.e-benchmark.hu a CEO Magazin kiemelt támogatója.
A CEO magazin szerkesztőségének számítógépeit a CEO vírus vírusirtó védi.
G-Data