CEO logo
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
   
  2020. június 04. csütörtök 02:17  
CEO
Hírek
Konferenciák
CEO Pályázati Iroda
Akciók
Előfizetés, megrendelés
Impresszum
Szerkesztőbizottság
Médiaajánlat
Állásajánlat
Rovataink
CEO - Archivum
CEO - Online
Rendezvényajánló
Recenziók
PR
Tanulmányok
< Június 2020 >
Ke Sz Cs Sz Va
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
Hírleveleink
CEO Magazin Hírlevele
Tudományos élet Hírlevele

Szakmai partnereink:


Image
Image
Image
Marketing-mesterkurzus

Interjú Philip Kotlerrel, a világ vezető marketing-szakértőjével

"A jó vállalat kielégíti az igényeket; a nagyon jó vállalat piacokat teremt" állítja Philip Kotler, a világ elsőszámú marketing-szakértője. Kotler a Northwestern University keretén belül működő J. L. Kellogg Graduate School of Management S.C. Johnson and Son professzora.

Kotler hírneve - mely szerint ő a világ egyik legkiválóbb marketing-szakértője - döntően klasszikus értékű marketing-könyvén alapul, melynek címe: Marketing menedzsment: elemzés, tervezés, végrehajtás és ellenőrzés. A marketing világában elfoglalt helye azonban sokkal fontosabb ennél.

A Marketing menedzsment kiadása óta Kotler saját szakterületének egyik leginnovatívabb gondolkodója maradt. Marketing-elméletét egy sor különböző szakterületre is alkalmazta, köztük nonprofit-szervezetekre (például múzeumokra, előadóművészetekre, kórházakra, felsőoktatási intézményekre, stb.), társadalmi folyamatokra, földrajzi egységekre (városokra, régiókra, országokra), valamint híres emberekre. Egy sor fogalmat is alkotott. Ilyen például a "szociális marketing," a "mega-marketing," vagy a "demarketing,", amelyek azóta az alapvető marketing-fogalomtár nélkülözhetetlen részévé váltak.

Hetvenes éveiben járva Kotler változatlanul termékeny írónak számít, akinek több mint 40 könyv fűződik a nevéhez. Ebből három a múlt évben jelent meg, köztük a Globális biomárkák marketingje: Hogyan adjuk el a biotechnológiát? (Marketing Global Biobrands: Taking Biotechnology to Market) című könyv. Ezenfelül több mint 100 cikket írt vezető folyóiratok - például a Harvard Business Review, a Journal of Marketing és a Management Science felkérésére.

A CEO Magazinnak adott interjújában Kotler elmondja, hogyan lehetne a marketing számára előkelőbb helyet biztosítani a vállalatvezetés napirendjében, mi a szociális felelősség szerepe a marketingben, továbbá kifejti véleményét más, témába vágó marketing-kérdésekről is.
 
Rss FeedReader
 
News Titles
Feed Sources
Fetch/Save Feed
Your Saved Feeds
http://www.kormany.hu/rss/hu/hirek
http://www.kormany.hu/rss/hu/dok
http://www.kormany.hu/rss/hu/videok
http://www.nfu.hu/rssfeed.php?type=kozlemenyek
http://www.lifelonglearning.hu/lllma_feed.xml
http://www.tpf.hu/rss.php
You need to login first!
Kutatások, felmérések

Népszerű cikkek

Hirdetések

FeltűNŐsiker program csak hölgyeknek

Image
 

 
 
Image
Tudástőke Konferenciák


     
 
© 2020 CEO - A gazdasági intelligencia magazinja
 

Piac- és HR kutatások

www.e-benchmark.hu a CEO Magazin kiemelt támogatója.
A CEO magazin szerkesztőségének számítógépeit a CEO vírus vírusirtó védi.
G-Data