CEO logo
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
   
  2017. november 23. csütörtök 22:32  
CEO
Hírek
Konferenciák
CEO Pályázati Iroda
Akciók
Előfizetés, megrendelés
Impresszum
Szerkesztőbizottság
Médiaajánlat
Állásajánlat
Rovataink
CEO - Archivum
CEO - Online
Rendezvényajánló
Recenziók
PR
Tanulmányok
< November 2017 >
Ke Sz Cs Sz Va
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3
Hírleveleink
CEO Magazin Hírlevele
Tudományos élet Hírlevele

Szakmai partnereink:


Image
Image
Image
Bohnné Keleti Katalin - Elégedett az ügyfél?

Könyv az ügyfél elégedettség elméletéről és gyakorlatáról!

Argumentum Kft., 2005

A címben megfogalmazott kérdést gyakran felteszik a cégvezetők, tulajdonosok önmaguknak, de - valljuk be - sokan, sokszor nem teszik fel. Holott a mai piaci helyzetben ez kérdés a talpon maradás, az üzleti siker egyik kulcsa. Aki erre a kérdésre megalapozottan felelhet "igennel", örülhet, és nyugodtabban tervezheti vállalkozása jövőjét.
A szerző - akinek cége több éve foglalkozik ezzel a témával - most arra szánta el magát, hogy ezen évek alatt összegyűlt tapasztalatait közreadja.

A könyv bemutatja:
- a téma időszerűségét és fontosságát
- a marketing és a clienting jellemzőit
- a CRM kapcsolódódását a témához
- az elégedettség különféle megközelítését és értelmezését
- az elégedettség termék - szolgáltatás és célközönség összefüggését
- a különféle mérési módszereket és gyakorlatokat
- az eredmények értelmezését
- az kommunikáció és az ügyfélszolgálat szerepét az elégedettség elérésében
- az elégedett ügyfélkör kialakulásából megnyerhető előnyöket.

A könyv nagy erőssége - a közérthető és olvasmányos stílus mellett - a sok gyakorlati példa, az akár már holnap alkalmazható megoldások bemutatása.

A könyv ajánlott mindenkinek, aki ügyfeleivel szorosabb, jobb kapcsolatra, s ezen felül nagyobb piaci biztonságra törekszik.

A kötet ára: 2300.-Ft +(postaköltség)


A kötet megvásárolható, megrendelhető az Argumentum Kft-nél:
1143 Bp. Gizella u. 24-26. tel/fax: 251-98-87
Ez az e-mail cím védett a spamkeresőktől, engedélyezni kell a Javascript használatát a megtekintéshez. , www.argumentum.hu
 

Bohnné Keleti Katalin, okleveles közgazda, a Magyar Marketing Szövetség regisztrált szakértője, főtitkára. Szakmai tevékenységének középpontjában az ügyfelekkel kapcsolatos vizsgálatok, elemzések állnak, kiemelt kutatási és működési területe az ügyfél-elégedettségi vizsgálatok. Az Argumentum Kft. ügyvezető igazgatója. A szerző az elmúlt években német és amerikai szakmai továbbképzéseken csiszolta tudását, több szakmai jegyzet szerzője, rendszeresen oktat és publikál. Jelenleg a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja.
 
Rss FeedReader
 
News Titles
Feed Sources
Fetch/Save Feed
Your Saved Feeds
http://www.kormany.hu/rss/hu/hirek
http://www.kormany.hu/rss/hu/dok
http://www.kormany.hu/rss/hu/videok
http://www.nfu.hu/rssfeed.php?type=kozlemenyek
http://www.lifelonglearning.hu/lllma_feed.xml
http://www.tpf.hu/rss.php
You need to login first!
Kutatások, felmérések

Népszerű cikkek

Hirdetések

FeltűNŐsiker program csak hölgyeknek

Image
 

 
 
Image
Tudástőke Konferenciák


     
 
© 2017 CEO - A gazdasági intelligencia magazinja
 

Piac- és HR kutatások

www.e-benchmark.hu a CEO Magazin kiemelt támogatója.
A CEO magazin szerkesztőségének számítógépeit a CEO vírus vírusirtó védi.
G-Data