CEO logo
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
   
  2018. szeptember 25. kedd 04:34  
CEO
Hírek
Konferenciák
CEO Pályázati Iroda
Akciók
Előfizetés, megrendelés
Impresszum
Szerkesztőbizottság
Médiaajánlat
Állásajánlat
Rovataink
CEO - Archivum
CEO - Online
Rendezvényajánló
Recenziók
PR
Tanulmányok
< Szeptember 2018 >
Ke Sz Cs Sz Va
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
Hírleveleink
CEO Magazin Hírlevele
Tudományos élet Hírlevele

Szakmai partnereink:


Image
Image
Image
A PR múltja, jelene, jővője
ImageAz emberiség története során, az emberek mindig kapcsolatban álltak más emberekkel. Amióta ember létezik a földön, kommunikált, ennek során gyakorta törekedett egyfajta konszenzus kiépítésére. Úgy vélem, hogy ez a törekvés teremthette meg annak igényét, hogy a Public Relations mint szakma létrejöjjön. Szemelvények a PR rövid történetéből Ahhoz, hogy a PR jövőjéről beszélhessünk, előbb egy kicsit vissza kell tekintenünk a múltjába. Kezdetben a füstjel, majd a tam-tam dob, később a futár és korszerűbb változata a postagalamb, mindez jellemzi a kommunikáció fejlődésének beindulását. Majd még később a Gutenberg korszaknak nevezett csoda. És amikor a nyomtatott kommunikáció uralmát felváltotta a mozi és a rádió, akkor az ember még csak csodálkozott. Azonban később a TV, és manapság a számítógép által közvetített kommunikáció korszakában már meg sem lepődünk, ez szinte természetes életelemünk. Gondoljunk arra, hogyan is dolgoztunk például irodáinkban a számítógép – a szövegszerkesztő nélkül?
Egy kommunikációs szakember jövendölése szerint a következő század a telefon százada lesz. Hiszen a kommunikáció elsődlegesen a telefonvonalak segítségével folyik majd. Ma már látszanak ennek körvonalai, akár Magyarországon is, az ennél fejlettebb országokról már nem is beszélve. A jövendölés szerint saját karosszékünkből fogunk vásárolni interaktív televíziónkon keresztül, sőt még a számlánkat is így fogjuk kiegyenlíteni. Nem kell nagy jóstehetség ahhoz, hogy megjövendöltessék:

Az előadás elhangzott a PRevolúció Konferencián
2000. november 2., Pécs
 
Rss FeedReader
 
News Titles
Feed Sources
Fetch/Save Feed
Your Saved Feeds
http://www.kormany.hu/rss/hu/hirek
http://www.kormany.hu/rss/hu/dok
http://www.kormany.hu/rss/hu/videok
http://www.nfu.hu/rssfeed.php?type=kozlemenyek
http://www.lifelonglearning.hu/lllma_feed.xml
http://www.tpf.hu/rss.php
You need to login first!
Kutatások, felmérések

Népszerű cikkek

Hirdetések

FeltűNŐsiker program csak hölgyeknek

Image
 

 
 
Image
Tudástőke Konferenciák


     
 
© 2018 CEO - A gazdasági intelligencia magazinja
 

Piac- és HR kutatások

www.e-benchmark.hu a CEO Magazin kiemelt támogatója.
A CEO magazin szerkesztőségének számítógépeit a CEO vírus vírusirtó védi.
G-Data