CEO logo
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
   
  2017. december 15. péntek 02:51  
CEO
Hírek
Konferenciák
CEO Pályázati Iroda
Akciók
Előfizetés, megrendelés
Impresszum
Szerkesztőbizottság
Médiaajánlat
Állásajánlat
Rovataink
CEO - Archivum
CEO - Online
Rendezvényajánló
Recenziók
PR
Tanulmányok
< December 2017 >
Ke Sz Cs Sz Va
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Hírleveleink
CEO Magazin Hírlevele
Tudományos élet Hírlevele

Szakmai partnereink:


Image
Image
Image
Az elnök-vezérigazgató (CEO) imázsa
Avagy hogyan hat ez az elismertség a szervezet teljesítményére és megítélésére.

Egy szervezet imázsa nem más, mint az emberekben a szervezetről kialakuló benyomások, érzések és attitûdök összessége. Ahhoz, hogy ezek a megnyilvánulások pozitívak legyenek, minden szervezetnek fokozott figyelmet kell szentelnie arculatának kialakítására.

Arculat alatt leegyszerûsítve azt értjük, hogy mit mond, és mit tesz a szervezet tudatosan, milyen magatartást tanúsít környezetével és közvéleményével szemben, valamint hogyan építi fel kifelé és befelé irányuló önábrázolását.

A cég elismertségének hajtórugóiról különböző vélemények alakultak ki. Egyesek szerint ide sorolható a vállalat kultúrája, filozófiája és jövőképe, mûszaki potenciálja, innovációs tevékenysége, struktúrája, emberi erőforrás- szociális- és termékpolitikája és végül, de nem utolsósorban következetes, profi kommunikációja. Mások kiegészítik ezt a szervezet és termékeinek/szolgáltatásainak megfelelő pozicionálásával, differenciálásával, határozott és érthető küldetésével és értékeivel, következetességgel a belső és külső magatartás között, valamint a menedzsment "erősségével".

Ugyanígy az elismertség egyik kulcsfontosságú mozgatórugója maga az elnök-vezérigazgató is, akinek kedvező hírneve pozitívan hat a szervezet hírnevére. Különböző szakmai konferenciákon hallható, hogy a CEO legalább 50 % -ban felel a szervezet hírnevéért. Ez az elismertség az egész világon számít: a CEO megközelítően a szervezet hírnevének feléért tehető felelőssé az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban és Ausztráliában. A német vezetők az elnök-vezérigazgató elismertségét még ennél is magasabbra értékelik. (64 %!)
Az elnök-vezérigazgató kedvező hírneve kifizetődik. Az elismertség növelése átütő eszköz, amelynek nyilvánvaló eredményei vannak.

A CEO hírnevét befolyásoló legfontosabb tényező a stratégiai gondolkodásmód. Ezután jönnek a kihíváskezelő- és empátiás készségek, a hitelesség, a magas etikai normák betartása, a viselkedés, a világos jövőkép kommunikálása a vállalaton kívül és belül egyaránt, a munkatársak motiválása és inspirálása, valamint a hatékony krízismenedzselés. Ezeket kiegészítik a személyes adottságok, a kommunikációs készségek, a személyiségi jegyek, az örökölt tulajdonságok, a "fittség-térkép" (testi edzettség, a pszichés állapot és szociális megelégedettség), a kinézet, az ápoltság, az öltözködési szokások, a jó humorérzék, a dolgozószoba, a cégautó és még ezernyi apróság, amire nem is gondolna az ember.

A világ legsikeresebb elnök-vezérigazgatóinak van néhány közös vonásuk. A CEO-k általában mindig vállalják a felelősséget azért, hogy a vállalat "arca" legyenek, teljesítik, amit felvállalnak, határozott döntéshozók, ugyanakkor érzékenyek is. Közvetlen, gyakran baráti kapcsolatban állnak a dolgozókkal, a vevőkkel, a vállalat részvényeseivel és az érdekgazdákkal. Ezen kívül az erős vezetők általában a legjobb és a legokosabb vezetőkkel veszik körül magukat.

Turóczi Gábor
kommunikációs szakértő
 
Rss FeedReader
 
News Titles
Feed Sources
Fetch/Save Feed
Your Saved Feeds
http://www.kormany.hu/rss/hu/hirek
http://www.kormany.hu/rss/hu/dok
http://www.kormany.hu/rss/hu/videok
http://www.nfu.hu/rssfeed.php?type=kozlemenyek
http://www.lifelonglearning.hu/lllma_feed.xml
http://www.tpf.hu/rss.php
You need to login first!
Kutatások, felmérések

Népszerű cikkek

Hirdetések

FeltűNŐsiker program csak hölgyeknek

Image
 

 
 
Image
Tudástőke Konferenciák


     
 
© 2017 CEO - A gazdasági intelligencia magazinja
 

Piac- és HR kutatások

www.e-benchmark.hu a CEO Magazin kiemelt támogatója.
A CEO magazin szerkesztőségének számítógépeit a CEO vírus vírusirtó védi.
G-Data