CEO logo
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
   
  2017. november 24. péntek 00:26  
CEO
Hírek
Konferenciák
CEO Pályázati Iroda
Akciók
Előfizetés, megrendelés
Impresszum
Szerkesztőbizottság
Médiaajánlat
Állásajánlat
Rovataink
CEO - Archivum
CEO - Online
Rendezvényajánló
Recenziók
PR
Tanulmányok
< November 2017 >
Ke Sz Cs Sz Va
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3
Hírleveleink
CEO Magazin Hírlevele
Tudományos élet Hírlevele

Szakmai partnereink:


Image
Image
Image
2008-04
Dr. Osman Péter könyvismertetői
Jean-Pierre Isbouts:
A Biblia világa
Képes Atlasz
National Geographic /Geographia Kiadó, 2008.


Festészet A-tól Z-ig
A festészet történetének legnagyobb alakjai és irányzatai a kezdetektől napjainkig
Alexandra Kiadó, 2008.


Peter Hayman & Rob Hume:
Madarak
Madárhatározó kezdőknek és haladóknak
Alexandra Kiadó, 2008.

Frank Zöllner–Christof Thoenes–Thomas Pöpper:
Michelangelo
A teljes életmű
Taschen / Vince Kiadó, 2008.

Kristina Krüger:
Szerzetesrendek, kolostorok
A keresztény művészet és kultúra 2000 éve
Vince Kiadó, 2008.
 
KÖNYVISMERTETŐ

Manfred Kets de Vries:

Szex, pénz , boldogság és halál
Feljegyzések a modern egérlyukból
Manager Kiadó, 2008

 
Szellemi intelligencia­központ Magyarországon
Gazdaság és társadalom

Varga Csaba: Szellemi intelligencia­központ Magyarországon


Mintha nem tudnánk, pedig régóta tudjuk: a gazdasági intelligencia a szellemi intelligenciától függ. Nem kizárólag, de mindenekelőtt. A szellemi intelligencia részben a tudással és a tudáshasznosítással azonos, részben azonban több ennél: a meghaladás képessége, túlugrási gyakorat, a mindenoldalú innováció, a kreatív probléma-megoldás. A szellemi intelligencia így magasabb tudatállapot (is) és az ebből a tudatállapotból folytatott tevékenység. ”Csak” az a kérdés immár, hogy a szellemi intelligencia bővítése, fejlesztése változatlanul miért sikkad el. Holott a (fejlett és nem fejlett) világ mindenhol szembesül az új felismeréssel: a gazdaság nem tudja eltartani a társadalmat, az államot és például a tudásteremtést sem. Ha ez nyilvánvalóan így van, méghozzá drámai mértékben, akkor rögtön az vetődik fel, hogy a gazdaság teljesítőképessége hogyan növelhető. És akkor megint a szellemi intelligenciánál tartunk. Így abban is új világhelyzet van: a gazdaságnak soha nem látott mértékben önérdeke, hogy a szellemi intelligencia fejlődését támogassa.

Hivatkozás a cikkre:

Varga, Cs. (2008): Szellemi intelligenciaközpont Magyarországon. CEO Magazin, IX. évfolyam 4. szám. 44-45. pp
 
Érték-e az egész életen át tartó tanulás?
Kutatás

Barát Tamás – Varga Zsolt: Érték-e az egész életen át tartó tanulás?


A LifeLong Learning Magyarország Alapítvány , együttműködve a CEO Magazin nal és a www.fibraco.hu -val, a Szervezeti Kommunikáció Hírportáljával, közös felmérést készített az egész életen keresztül történő tanulás témakörében. A kutatás lezárult, és az eredményekről szóló beszámoló bemutatására a Tudástőke Konferencián, valamint az Általános Vállalkozási Főiskola által a Magyar Tudomány Ünnepe tiszteletére szervezett tudományos konferencián került sor. Cikkünk a kutatási beszámoló rövidített változata

Hivatkozás a cikkre:

Barát, T. - Varga, Zs. (2008): Érték-e az egész életen keresztül tartó tanulás? CEO Magazin, IX. évfolyam 4. szám. 42-43. pp


 
SPAM - A HÍVATLAN VENDÉG
Információs technológia

Dr. Buday-Sántha Andrea: SPAM - A HÍVATLAN VENDÉG

2008. szeptember 1-től változtak a spamre vonatkozó törvényi szabályok

Az információs forradalom eredményeként kialakult kommunikációs eszközük új megoldási lehetőségeket biztosítanak a partner- és ügyfélszerzésre csakúgy, mint a visszaélésre. Ilyen eszköz az elektronikus hirdetés is, amelyre vállalati marketingstratégiákat építettek, ugyanakkor minden cégvezető rémálma a kéretlen elektronikus (internetes, mobil – SMS, MMS) hirdetés (spam), mely kering az interneten, vagy a mobiltelefonok világában, hisz egy vállalat hírnevét képes pillanatok alatt megtépázni. Az Or­szággyûlés szeptember elsejétől érdemi változásokat vezetett be ezen a területen, így az elektronikus hirdetésre vonatkozó új törvényi szabályozás több fontos kérdést érint.

Hivatkozás a cikkre:

Buday-Sántha, A. (2008): Spam – a hívatlan vendég. 2008. szeptember 1-től változtak a spamre vonatkozó törvényi szabályok. CEO Magazin, IX. évfolyam 4. szám. 39-40. pp
 
<< Első < Előző 1 2 Következő > Utolsó >>

Találatok 1 - 9 / 14
Rss FeedReader
 
News Titles
Feed Sources
Fetch/Save Feed
Your Saved Feeds
http://www.kormany.hu/rss/hu/hirek
http://www.kormany.hu/rss/hu/dok
http://www.kormany.hu/rss/hu/videok
http://www.nfu.hu/rssfeed.php?type=kozlemenyek
http://www.lifelonglearning.hu/lllma_feed.xml
http://www.tpf.hu/rss.php
You need to login first!
Kutatások, felmérések

Népszerű cikkek

Hirdetések

FeltűNŐsiker program csak hölgyeknek

Image
 

 
 
Image
Tudástőke Konferenciák


     
 
© 2017 CEO - A gazdasági intelligencia magazinja
 

Piac- és HR kutatások

www.e-benchmark.hu a CEO Magazin kiemelt támogatója.
A CEO magazin szerkesztőségének számítógépeit a CEO vírus vírusirtó védi.
G-Data