CEO logo
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
   
  2017. november 23. csütörtök 22:33  
CEO
Hírek
Konferenciák
CEO Pályázati Iroda
Akciók
Előfizetés, megrendelés
Impresszum
Szerkesztőbizottság
Médiaajánlat
Állásajánlat
Rovataink
CEO - Archivum
CEO - Online
Rendezvényajánló
Recenziók
PR
Tanulmányok
< November 2017 >
Ke Sz Cs Sz Va
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3
Hírleveleink
CEO Magazin Hírlevele
Tudományos élet Hírlevele

Szakmai partnereink:


Image
Image
Image
2000-03
Image

A nők többfelé figyelnek
Kommunikáció
Írta: Administrator   

Exkluzív beszélgetés Allan Pease-szel

Allan Pease, a világszerte ismert metakommunikációs szakértő a közelmúltban új oldaláról mutatkozott be a magyar közönségnek. Mr. Testbeszéd nemrég megjelent könyvében és tavaszi előadásán is arra a kérdésre kereste a választ, hogy "Miért nem képesek többfelé figyelni a férfiak és miért nem tudnak eligazodni a térképen a nők?" A férfiak és a nők közötti kommunikációs különbségek ismerete tárgyalásaink során is rendkívül hasznos lehet.
 
BÉKÁK ÉS HERCEGEK
Stratégia
Írta: Administrator   
dr. Bőgel György

Tanmese az információs vállalatok fejlődési esély
A mesebeli királykisasszonynak könnyű dolga volt: a kút mellett, amibe egy óvatlan pillanatban az aranygolyót beejtette, csak egyetlen béka jelent meg, így egyértelmű volt, hogy azt kell bevinni a palotába, vele kell foglalkozni, és végül neki kell adni azt a bizonyos csókot, amitől szép herceggé változik, akivel aztán boldogan élnek, amíg meg nem halnak. De mit tegyen az, aki rengeteg békát lát maga körül, és ráadásul mindegyik gondoskodást és csókot kér? Nem valószínű, hogy valamennyi fején ott van az egyelőre láthatatlan korona.
 
A hírnévről (II.)
Melléklet
dr. Szeles Péter

Ma már a fogyasztó - piaci viszonyoktól függetlenül - nem névtelen képződménynek tekinti a termékek, szolgáltatások mögött álló vállalatot, hanem értesüléseket kíván szerezni a vállalatnak, mint egésznek magatartásáról, mérlegeli annak hírét és hírnevét is. A vállalatnak tehát arra kell törekednie, hogy egyéni, mással össze nem téveszthető identitásra/arculatra tegyen szert, amely számot vet egyrészt a vállalati célokkal, másrészt a vállalat környezetének igényeivel is.
 
A nyúl viszi a vadászpuskát ...?
Humán erőforrás
Írta: Administrator   
William Oncken, III

Ön irányítja a beosztottjait vagy a beosztottak irányítják Önt?
ALAPVETőEN képességeinkért és készségeinkért (alkotókészség, képzelőerő, innovációs készség, írás- és beszédkészség, odafigyelés, döntésképesség), valamint bizonyos feladatokban (tervezés, szervezés stb.) való jártasságunkért alkalmaznak bennünket. Hamarosan rákényszerülünk azonban az egymással versengő prioritások kezelésére, munkánk közben és azon kívül egyaránt, és ez rávilágít arra, hogy "meg kell szerveznünk életünket." Veszünk tehát egy határidőnaplót, amely segít gondolataink, céljaink rendszerezésében és "feladatlistánk" összeállításában. A határidőnaplók olyan sablonokat is tartalmaznak, melyek megtanítják nekünk, hogyan soroljuk fel, állítsuk sorba, fontossági sorrendbe feladatainkat, majd végezzük el azokat. Az a cél, hogy mi irányítsuk munkánk ütemezését és tartalmát egyaránt.
 
"NEMEK" a tárgyalóasztalnál
Kommunikáció
Írta: Administrator   
Varga Zsolt, a Perfekt-Power menedzserképző ügyvezetője néhány hasznos ötletet ad a másik nemmel történő tárgyalásokhoz.
 
Átrendeződés a Hewlett-Packardnál
Marketing
Írta: Administrator   
Pesti István vezérigazgató receptje a "sales" megújítására A Hewlett-Packard Magyarország fél év alatt 60 százalékkal növelte forgalmát. 1999 óta vezérigazgatója a cégnek Pesti István, akit arról kérdeztünk, mi a módszere.
 
Válságkezelés, válságkommunikáció
Stratégia
Írta: Administrator   
dr. Rácz Gábor
 
Mindent tudni akarunk a távközlésben
Stratégia
Írta: Administrator   
Polányi Sándor vezérigazgató a Vivendi második hőskorszakáról

A Vivendi növekedésre ítéltetett - véli Polányi Sándor vezérigazgató. A világ második legnagyobb kommunikációs holdingjának magyarországi vállalata minden távközlési technikában otthon akar lenni, hogy 2002-ben már egyenrangú versenytársa legyen a Matávnak.
 
Változásvezetés, de hogyan?
Stratégia
Írta: Administrator   
dr. Bencsik Andrea
 
Sikerreceptek helyett... I. rész
Stratégia
Írta: Administrator   
dr. Pataki Béla

Annak ellenére, hogy a nyolcvanas évek sikerkönyvéről, Peters & Waterman: A siker nyomában című művéről bebizonyosodott, hogy a benne szereplő következtetések önkényesek és megalapozatlanok, még mindig sokan keresnek sikerrecepteket cégük felvirágoztatására. Receptek nincsenek, de a benchmarking segítségével közelebb jutunk a célhoz.

A cikk az alábbiak szakirodalom felhasználásával készült:

   1. Camp, R. (1989/a): Benchmarking: the Search for Best Practices That Lead to Superior Performance (Quality Progress, Vol. 22, No. 1...5, January, pp. 61-68, February, pp. 70-75, March, pp. 76-82, April, pp. 62-69, May, pp. 66-68)
   2. Camp, R. (1989/b): Benchmarking (ASQC Quality Press, Milwaukee, Wisconsin)
   3. Camp, R. (1998): Üzleti folyamat benchmarking (Műszaki Könyvkiadó, Budapest)
   4. Carroll, D. T. (1983): A Disappointing Search for Excellence (Harvard Business Review, Vol. 61, No. 6, November-December, pp. 78-88)
   5. Peters, T. J. (1987): Thriving on Chaos (Alfred A. Knopf Inc., New York; Random House of Canada Ltd., Toronto)
   6. Peters, T. J. (1988): Facing Up to the Need for a Management Revolution (California Management Review, Vol. XXX, No. 2, Winter, pp. 7-38)
   7. Peters, T. J. - Waterman, R. H. (1982, 1986): In Search of Excellence (Harper & Row, New York, 1982) - magyarul: A siker nyomában (Kossuth - KJK, Budapest, 1986)
   8. Peters, T. J. - Waterman, R. H. - Nathan, J. - Tyler, S. (1985): In Search of Excellence (video recording, Nathan & Tyler Productions, Waltham, Massachusetts)
   9. Who's Excellent Now? (1984, Business Week, No. 2867, November 5, pp. 76-88)

 
Milyen korba ért vállalata?
Stratégia
Írta: Administrator   
Molnár Ágnes - dr. Kirilly András:
 
A PR helyzete és feladatai a rendszerváltó országokban
Public relations
Írta: Administrator   

Kerekasztal-beszélgetés a CERP vezetõivel: Thomas Achelis, Barát Tamás, Szergej Belenkov
 
Jelcin tanácsadója voltam
Public relations
Írta: Administrator   
Interjú Szergej Belenkovval
 
A bor és a cégér
Public relations
Írta: Administrator   
dr. Osman Péter
 
"DÍJAZOM AZ ÖTLETÉT"
Motiváció
Írta: Administrator   
A munkavállalói ösztönzés három példája
 
A Kellem Etlenkedők Pszichoszatíra egy-két fel-le Vonásban
Humán erőforrás
Írta: Administrator   
dr. Barta Tamás - Barna Erika
 
Jelöltek munkahelyi szerepekben
Humán erőforrás
Írta: Administrator   

Értékelő-fejlesztő központok Magyarországon
 
Bevezetés a személyzetfejlesztésbe
Humán erőforrás
Írta: Administrator   
Dara Péter
 
LEÍRHATÓ-E A TUDÁS?
Humán erőforrás
Írta: Administrator   
Velencei Jolán

Tudásbázisú rendszerrel támogatott teljesítményértékelés
 
Rss FeedReader
 
News Titles
Feed Sources
Fetch/Save Feed
Your Saved Feeds
http://www.kormany.hu/rss/hu/hirek
http://www.kormany.hu/rss/hu/dok
http://www.kormany.hu/rss/hu/videok
http://www.nfu.hu/rssfeed.php?type=kozlemenyek
http://www.lifelonglearning.hu/lllma_feed.xml
http://www.tpf.hu/rss.php
You need to login first!
Kutatások, felmérések

Népszerű cikkek

Hirdetések

FeltűNŐsiker program csak hölgyeknek

Image
 

 
 
Image
Tudástőke Konferenciák


     
 
© 2017 CEO - A gazdasági intelligencia magazinja
 

Piac- és HR kutatások

www.e-benchmark.hu a CEO Magazin kiemelt támogatója.
A CEO magazin szerkesztőségének számítógépeit a CEO vírus vírusirtó védi.
G-Data