CEO logo
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
   
  2017. november 23. csütörtök 22:34  
CEO
Hírek
Konferenciák
CEO Pályázati Iroda
Akciók
Előfizetés, megrendelés
Impresszum
Szerkesztőbizottság
Médiaajánlat
Állásajánlat
Rovataink
CEO - Archivum
CEO - Online
Rendezvényajánló
Recenziók
PR
Tanulmányok
< November 2017 >
Ke Sz Cs Sz Va
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3
Hírleveleink
CEO Magazin Hírlevele
Tudományos élet Hírlevele

Szakmai partnereink:


Image
Image
Image
2000-01
Image

Új szemléletek a XXI. század marketingjében - a CEO exkluzív interjúja Philip Kotlerrel
Marketing

Birtokolni a vevőt - ez minden cég vágya manapság, s ezt a számítógépek táplálta adatbázisok egyre inkább lehetővé is teszik - véli Philip Kotler, a Marketing menedzsment címû könyv és több tucat, tananyagként használt alapmû szerzője, aki szerint az elektronizáció nem csak az értékesítés technológiájában fog változást hozni, de a marketingnek is számolni kell az igények egyéniesedésével. A szabadon áramló információk ugyanakkor nem csak a potenciális vevőkről, de a konkurensekről is szólnak. Kotler szerint a vállalatok Magyarországon is legyenek profitérdekeltségûek, de ne sérthessék meg a társadalom érdekeit.
 
A minőségfejlesztés kiemelkedő információforrása - a vevőszolgálat
Minőség és innováció
Dr. Parányi György

Vállalatainknál jelenleg a vevőszolgálat általánosan előtérben álló feladata a közvetlen hibaelhárítás, elsősorban a garanciális időszakban, továbbá az alkatrészpótlás és javítás folyamatos biztosítása. A korszerű, minőségorientáltan működő vevőszolgálat e fontos hibaelhárító tevékenységén túlmenően több ponton is kapcsolódik a cég minőségpolitikájához. Gyakorlati tapasztalataival hatékonyan járulhat hozzá a vállalat termékeinek minőségi színvonalát fokozó javító/fejlesztő tevékenységhez - írja cikkében Parányi professzor, a Magyar Tudományos Akadémia Közgazdasági Kutatóközpontjának tudományos munkatársa.
 
Verseny a versenyképességért
Stratégia
Dr. Gaál Zoltán

Az egyre erősödő globalizáció, az Európai Unióhoz való csatlakozás, valamint a történelmi elmaradottság leküzdése, átugrása egyaránt kulcskérdéssé teszi a magyar gazdaság versenyképességének folyamatos növelését az elkövetkező években.

Az ezredforduló gazdaságának vitathatatlanul legfontosabb tőkefajtája az emberi tőke. A vállalkozások stratégiáját formálók nem az üzleti egységek versenyképességét tekintik ma már elsődleges stratégiai kérdésnek, hanem a vállalkozások által uralt képességek portfoliója az igazi stratégiai elem.

A legkézenfekvőbb lehetőség a versenyképesség változtatása / növelése szempontjából a meglévő tudás intenzifikálása. Túlzás nélkül állíthatjuk, hogy a képzés autonóm beruházási célterületnek tekinthető.

A tudás felértékelődése, a képességpotenciálokban való gondolkodás a társadalmi értékrendek változása és az etikai tisztulás irányába vezet - ad reményének hangot Dr. Gaál Zoltán, a Veszprémi Egyetem rektora.
 
Tigrisek, dínók, gazellák, hangyák - Stratégiák a vállalkozások dzsungelében
Stratégia
Dr. Vecsenyi János

A törzsfejlődés alapján gazellából a legritkább esetben lesz tigris. Máshogy van ez viszont a gazdasági életben, ahol egyik fajta vállalkozás - természetesen a megfelelő erőfeszítések következményeként - sebesen fejlődő cégből hamar lehet nem csak gyors, de erős, ragadozó nagyvállalat is. Vecsenyi János, a Budapesti Közgazdaság-tudományi és Államigazgatási Egyetem c. egyetemi docense az állatvilágból vett példán mutatja be az egyes vállalattípusokat, és azok mozgását a "dzsungelben".
 
IT, avagy a toffleri világkép
Stratégia
Dr. Szeles Péter

Háttérbe kerülnek a fegyverek és a pénz is, mint a hatalom gyakorlásának korszakonként jellemző és domináns eszközei, és átadják helyüket az újnak, amely mind dinamikusabban terjedve dominánssá válik az egész emberiség életében. Ez az új pedig a tudás alapú hatalom, amelynek eszköze az információ. Ma már az emberiség legnagyobb problémáját nem az információ előállítása, nem az információ tárolása képezi, hanem az információ feldolgozása állít szinte mindin-kább megoldhatatlan feladat elé valamennyiünket - véli Dr. Szeles Péter, a kommunikációelmélet, a marketingkommunikáció és a Public Relations kutatója.
 
Ügynökök! Ki a terepre!
Marketing
Belépés az elektronikus kereskedelembe E-business lépésről lépésre
 
Önserkentés
Motiváció
Becsapjuk a bennünk lévõ óriáscsecsmõt
 
Madarat tolláról, menedzsert névjegyéről
Kommunikáció
Hogyan létesítsünk kapcsolatot a vevővel?
 
Nemek harca az eladásban
Kommunikáció
Szemkontrol alkalmazása a prezentáción
 
KÖRINTERJÚ 5 CEO-val
Humán erőforrás
Óriási munkáltatói terhek, baráti légkör - ami a kis- és középvállalatokra álatlánosan jellemző
 
"Töltsd ki a tesztet, megmondom, ki vagy!"
Humán erőforrás
Amit a CPI, a CAPTAIN és a PEPI tezstekről tudni kell
 
Társas ünnep - munkahelyi buli
Humán erőforrás
Társas ünnep - munkahelyi buli
 
A grafológia nagykorúsága
Humán erőforrás
Szürke zóna a becstelenség és a korrektség között Hogyan fogjunk hozzá a vállalati etikai kódex megfogalmazásához?
 
A teljesítménybér-futam
Humán erőforrás
Menedzserfizetések Amerikától Magyarországig     
 
Rss FeedReader
 
News Titles
Feed Sources
Fetch/Save Feed
Your Saved Feeds
http://www.kormany.hu/rss/hu/hirek
http://www.kormany.hu/rss/hu/dok
http://www.kormany.hu/rss/hu/videok
http://www.nfu.hu/rssfeed.php?type=kozlemenyek
http://www.lifelonglearning.hu/lllma_feed.xml
http://www.tpf.hu/rss.php
You need to login first!
Kutatások, felmérések

Népszerű cikkek

Hirdetések

FeltűNŐsiker program csak hölgyeknek

Image
 

 
 
Image
Tudástőke Konferenciák


     
 
© 2017 CEO - A gazdasági intelligencia magazinja
 

Piac- és HR kutatások

www.e-benchmark.hu a CEO Magazin kiemelt támogatója.
A CEO magazin szerkesztőségének számítógépeit a CEO vírus vírusirtó védi.
G-Data