CEO logo
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
   
  2017. november 24. péntek 00:24  
CEO
Hírek
Konferenciák
CEO Pályázati Iroda
Akciók
Előfizetés, megrendelés
Impresszum
Szerkesztőbizottság
Médiaajánlat
Állásajánlat
Rovataink
CEO - Archivum
CEO - Online
Rendezvényajánló
Recenziók
PR
Tanulmányok
< November 2017 >
Ke Sz Cs Sz Va
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3
Hírleveleink
CEO Magazin Hírlevele
Tudományos élet Hírlevele

Szakmai partnereink:


Image
Image
Image
2003-01
Image

"Az élet Achilles-sarka"
Humán erőforrás

interjú Dr. Barta Tamás szakírónkkal

Dr. Barta Tamás igazán sokoldalú ember. Tanszékvezető főiskolai docens a Zsigmond Király Főiskolán, a Budapesti Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi Főiskolai Karán felnőttképzési igazgató, a Szókratész Külgazdasági Akadémia ügyvezető igazgatója, valamint a Szervezési és Vezetéstudományi Társaság alelnöke. Ez ideig mintegy kétszáz szakcikke, jegyzete és könyve jelent meg. Mindemellett pedig a CEO egyik neves szakírója...
 
Új taggal bővült a CEO Magazin szakértői-szakírói testülete
Humán erőforrás

"Szervezetfejlesztésnél aranyszabály, hogy a növekedés nehézségei ne csapjanak át a nehézségek növekedésébe" - állítja Dr. Gaál Zoltán, a Veszprémi Egyetem rektora.
A CEO Magazin szakértői testülete évről évre örömteli eseményként éli meg a növekedést. A szakértői, szakírói címet évente ítélik oda azoknak a szakembereknek, akik az adott évben a legszínvonalasabb cikk(ek)et publikálták magazinunkban. Annak eldöntése, hogy kivel vagy kikkel bővül szakértői körünk, a mindenkori szakértői testület kompetenciájába tartozik. Idén egyetlen írónknak szavazott bizalmat a testület.
 
A mentális edzettség ereje
Humán erőforrás
Dr. Denis Waitley

Mi az a titokzatos erő, ami az olimpiai bajnokokat hozzásegíti a győzelemhez? Hogyan nyerte el a Motorola a Baldridge-díjat? Melyek azok az erők, amelyek mindannyiunkat sikeressé tehetnek az élet bármely területén - az olimpiai bajnokokat vagy egy multinacionális céget éppúgy, mint bennünket?
 
Karriertervezés és személyzet-fejlesztés = tudásmenedzsment
Humán erőforrás
Dr. Bittner Péter

II. rész

Hogyan függ össze a menedzserképzés és a karrier? Miért tanulnak - vagy miért nem tanulnak - a menedzserek? Mi ösztönzi a munkaszervezetet menedzserei képzésére? Milyen változások következnek be a menedzseri készségekben a képzés hatására? Többek között ezekre a kérdésekre keressük a választ cikkünk második részében.
 
Tartsd mozgásban a figyelmet!
Kommunikáció

Hogyan teheted lendületessé és hatékonnyá előadásodat a régi módszerek és az
új technológia kombinációjával?

Egy jó bemutató során az ügynök a régi módszereket és az új technológiát felváltva alkalmazza. A hallgatóság figyelmét, mindegy, hogy egyetlen emberről vagy egy hatalmas tömegről van szó, nem elég felkelteni, mindvégig fenn is kell tudni tartani! A kérdés csak az, hogy hogyan...
 
Ipari kémelhárítás II. rész
Stratégia
O. Gábor László

Cikkünk első részében tisztáztuk az ipari kémkedés fogalmát, megismertük hátterét, feltártuk a legális és etikus üzleti hírszerzés és az ipari kémkedés közötti különbséget, továbbá meghatároztuk a defenzív üzleti hírszerzés céljait és kategóriáit. A második részben a rizikóelemzéssel, azon belül elsősorban a veszélyeztetettség három tényezőjével, a fenyegetéssel, a sebezhetőséggel és az értékkel foglalkozunk, amelyek együttes feltárása segít a lehetséges védelmi eszközök megfogalmazásában.
 
Termékfejlesztés csapatjátékkal
Stratégia
Dr. Pataki Béla

Amint Technomenedzsment cikksorozatunk első részében [6] tisztáztuk, a termék sikerét leginkább a kifejlesztése során lehet megalapozni, csakhogy ez a munkafolyamat korántsem kapja meg minden vállalat menedzsmentjétől a kellő figyelmet. Ezért most pillantsunk be a termékfejlesztés világába üzleti szemmel, olyan mélységig, ameddig a legtöbb menedzsernek át kell tudnia tekinteni.
 
Régiómarketing
Melléklet
Dr. Kandikó József

A régiómarketing megismerését és alkalmazását különösen időszerűvé teszi két tény: egyrészt az új statisztikai régiók országon belüli ismeretlensége, másrészt hazánk közeli csatlakozása az Európai Unióhoz, amely a régiók együttműködésének erősítésében képzeli el további fejlődési pályáját. Sikeres helytállásunk, előnyeink és lehetőségeink kiaknázása nagyrészt a magyarországi régiók marketingtevékenységének színvonalán is múlik. Ehhez igyekezett módszertani segítséget nyújtani ez a tanulmány
 
Gondolatok az e-világról
Információs technológia
Talyigás Judit

A mérnökök, fizikusok, matematikusok az elmúlt években sokat megtettek azért, hogy egy új világ, az információs társadalom létrejöjjön. Ám ahhoz, hogy ez a világ elérhető és örömet okozó legyen számunkra, a továbbiakban szociológusokra, tanárokra, orvosokra, a humán területeken dolgozókra, költőkre is szükség van.
 
A reklámozás alkonya, ahogyan ismertük
Marketing
Dr. Osman Péter

A szerző Sergio Zyman: The end of advertising as we know it (A reklámozás alkonya, ahogyan ismertük) című, 2002-ben angolul megjelent új könyve kapcsán fejti ki véleményét a reklámról.
 
Bor és marketing?
Marketing
Keszténé Kiss Jolán

Magyarországon évszázados hagyománya van a szőlőtermesztésnek, borfogyasztásnak. Történelmi borvidékeink vannak, történelmi borokkal. A minőségi, palackozott borok marketingjének azonban már nincsenek ilyen hagyományai. A szerző olyan konkrét ötleteit osztja meg velünk cikkében, amelyekből nem csak a borszakmában profitálhatunk.
 
Minőségmenedzsment: áldás vagy átok?
Minőség és innováció
Dr. Veress Gábor

II. rész

Cikkünk második részéből egyértelműen kiderül a válasz: a helyesen értelmezett minőségszabályozás nem felesleges papírrengeteg, nem átok, hanem a piaci versenyben kiválóság, így a vállalat számára áldás! Ha azonban a vállalatnál nincs hagyománya a minőség szabályozásának, ha az emberek úgy gondolkodnak, hogy "jó ez így is", "minálunk minden rendben", akkor a vezetőre igen nehéz feladat hárul: a vállalat kultúráját kell megváltoztatnia, a munkatársak fejét kell átalakítania a vállalat életben maradása érdekében!
 
Befolyásolja-e a használati útmutató a termék minőségét?
Minőség és innováció
DSc. Parányi György

A címben foglalt kérdésre a kézenfekvő válasz: nem. Hiszen ez a dokumentum nem része a szerszámgépnek, gépkocsinak, mikrosütőnek, gyógyszernek. A termék-jellemzők és a minőség a tervezés és gyártás végeredményeként alakulnak ki, s a megfelelőséget, a tervezett használatra alkalmasságot a végellenőrzés igazolja. Csakhogy...
 
3M" Wall Display
Irodavilág

Néha egy-egy forradalmian új termék képes teljesen megváltoztatni világlátásunkat és munkamódszereinket. A centenáriumát idén ünneplő 3M hagyományosan élen jár a technológiai fejlesztések területén. Az évforduló alkalmából bemutatott új prezentációs segédeszköze, a Wall Display is ragyogó példája ennek a töretlen tradíciónak.
 
Mit várnak leendő munkahelyüktől a Műegyetem hallgatói?
Mozaik
Imhof Erika

Az egyetemisták többségét nem csak az anyagi jellegű eszközök motiválják. Motivációs célstruktúrájukban legfontosabb helyen a jó fizetés mellett az érdekes, kreatív munka iránti igény áll...
 
Bizánc itt él: körülöttünk, bennünk
Mozaik
Dr. Osman Péter

Ne kérdezzük, hová tűnt a legendás Bizánci Birodalom - itt van bennünk, a mai világunkban. Öröksége ma is élő és erős, ma is meghatározó jelentőségű része az életünknek, és távolról sem csak abban, amit a vallás révén a követőire hagyott. Ott van a gondolkodásmódunkban, a kultúránkban, a politikai viszonyainkban, a módozatokban, ahogyan a hatalmi struktúrákban helyezkedünk, szövetségeket építünk, és vívjuk a kisebb és nagyobb léptékű harcainkat.
 
Rss FeedReader
 
News Titles
Feed Sources
Fetch/Save Feed
Your Saved Feeds
http://www.kormany.hu/rss/hu/hirek
http://www.kormany.hu/rss/hu/dok
http://www.kormany.hu/rss/hu/videok
http://www.nfu.hu/rssfeed.php?type=kozlemenyek
http://www.lifelonglearning.hu/lllma_feed.xml
http://www.tpf.hu/rss.php
You need to login first!
Kutatások, felmérések

Népszerű cikkek

Hirdetések

FeltűNŐsiker program csak hölgyeknek

Image
 

 
 
Image
Tudástőke Konferenciák


     
 
© 2017 CEO - A gazdasági intelligencia magazinja
 

Piac- és HR kutatások

www.e-benchmark.hu a CEO Magazin kiemelt támogatója.
A CEO magazin szerkesztőségének számítógépeit a CEO vírus vírusirtó védi.
G-Data