CEO logo
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
   
  2020. június 01. hétfő 19:13  
CEO
Hírek
Konferenciák
CEO Pályázati Iroda
Akciók
Előfizetés, megrendelés
Impresszum
Szerkesztőbizottság
Médiaajánlat
Állásajánlat
Rovataink
CEO - Archivum
CEO - Online
Rendezvényajánló
Recenziók
PR
Tanulmányok
< Május 2020 >
Ke Sz Cs Sz Va
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
< Június 2020 >
Ke Sz Cs Sz Va
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
Hírleveleink
CEO Magazin Hírlevele
Tudományos élet Hírlevele

Szakmai partnereink:


Image
Image
Image
Marketing
Call center
2001-05 >>> Marketing
Tóth Éva Mária

 - Huszonnégy órában az ügyfelek szolgálatában -

A call centerek küldetése az, hogy tökéletesítsék a telefonos kommunikációt a szervezetek és ügyfeleik között. Ezt csak akkor képesek megtenni, ha kiváló technikai háttérrel, szakértői gárdával, hiteles és a napi gyakorlatba ültetett cégfilozófiával rendelkeznek.
 
A politikai marketingről
2001-04 >>> Marketing
Dr. Osman Péter

A politikai marketing rendkívül széles és szerteágazó területéből itt csupán néhány szilánkot kísérelek meg felmutatni, elsősorban ahhoz kapcsolódva, hogy hogyan jelentkezik e téren a költség-haszon-elemzés sajátos szemléletmódja, logikája, és hogyan lehet azt itt felhasználni, azaz hogyan vezethet döntések megalapozására.
 
CRM - avagy az ügyfélkapcsolatok menedzsmentje
2001-04 >>> Marketing
ImageDr. Bőgel György

A Customer Relationship Management (röviden CRM) a vállalati informatikai alkalmazások egyik leggyorsabban fejlődő, legfigyelemreméltóbb eredményeket hozó területe. Az ügyfélkapcsolatok menedzsmentje azonban jóval több az őt támogató programcsomagoknál, és a szoftverek is akkor hatékonyak igazán, ha jól illeszkednek a vállalat teljes ügyfélkezelési stratégiájához és konkrét tevékenységeihez. A téma fontosságát könnyű belátni: egy vállalkozás a bevételeit az ügyfeleitől szerzi, éppen ezért nem mindegy, hogy a velük fenntartott kapcsolatokat hogyan építi és kezeli. A modern információs technológia ezen a téren új távlatokat nyit, és új lehetőségeket teremt.
 
Árstratégia, árverseny
2001-04 >>> Marketing
ImageDr. Rekettye Gábor

Árdöntés a vállalatnál elvileg csak két esetben merül fel, (1) akkor, amikor a cég új kínálattal (vagy kínálati elemmel) jelenik meg a piacon, és ennek az új terméknek vagy szolgáltatásnak kell meghatározni az induló árát, illetve (2) akkor, amikor a már piacon lévő kínálatának, illetve a kínálat egyes elemeinek árát kívánja változtatni. A dolog így viszonylag egyszerűnek tűnik, a gyakorlatban azonban e két eset egy sor, a vállalat egyéb területeivel - elsősorban a marketing egyéb részeivel - összefüggő stratégiai megfontolást és komoly döntés-előkészítést igényel.
 
Most kell befejezni
2001-02 >>> Marketing
Jelek, amelyek az üzlet sikeres lezárására utalnak

Legyünk nyitottak azokra a verbális jelekre, amelyek arra utalnak, hogy ügyfelünk készen áll a vásárlásra, és reagáljunk rá gyorsan, folyamatosan szem előtt tartva az üzlet megkötését. Ahhoz, hogy értelmezni tudjuk a vásárlási szándékra utaló szóbeli jeleket, figyelnünk kell ügyfelünk beszédének sebességbeli és hangerőbeli változásaira – nyilatkozza Bruce Seidman, a Sandler Sales Institute elnökhelyettese, valamint Kathryn Inscoe, a SAS Institute értékesítési képviselője a Selling Power amerikai folyóiratnak.
 
A totális marketing víziója - az új évezred üzleti sikerének kulcsa
2001-02 >>> Marketing
Dr. Piskóti István

A rövid tanulmány a marketingtudomány és -gyakorlat fejlődéséről, a marketing korszerű értelmezéséről szól.
Bizonyítja a marketing elméletének és mindennapi gyakorlatának szoros és közvetlen kölcsönhatását, mely szerint a tudomány fejlődését a gyakorlati élet tendenciái jelentős mértékben meghatározzák, illetve nem lehet hosszú távon sikeres az a marketinggyakorlat, mely nem támaszkodik a marketingelmélet szakmai tételeire, módszertani javaslataira.
A marketing az elmúlt évtizedekben tapasztalt fejlődésére építve alkalmassá válik napjaink "hálózati gazdaságának", a technológiai és társadalmi fejlődés által indukált piaci folyamatoknak a vállalkozások általi sikeres kezelésére.
A marketing csak egy komplex szemléletmódban, egy "totális folyamat-értelmezésben" válik a vállalkozások számára a piaci siker tudományává és gyakorlatává.
 
Egyetemi marketing és PR mérnöki szemmel
2001-01 >>> Marketing
ImageDr. Kovács Kristóf

Az ismert közmondást módosítva a jó bornak is kell cégér. Az utóbbi néhány évben nem lehet nem észrevenni azt a mozgást, ami az egyetemek háza táján mutatkozik: egyre inkább felismeri mindenki, hogy szükség van a szakok, az egyetemi képzés széles körű megismertetésére. Elmúlt az az idő, amikor az egyetemek rangja, a professzorok híre messze földről vonzotta a jelentkezőket. Ma már sokkal inkább az egyetemeken, főiskolákon megszerzett tudás révén elérhető anyagi boldogulás, társadalmi presztízs az a motiváló tényező, ami a továbbtanulási döntéseket befolyásolja. A "divatos" szakokra ma is nagy a túljelentkezés, ugyanakkor nincs tökéletes összhang a kvalifikált munkaerőpiac igényei és a felvételire jelentkező diákok szándékai között.
 
Lehet-e jó a marketing, ha nem etikus?
2001-01 >>> Marketing
ImageOlach Zoltán

A konzervatív etika elsősorban a hagyományokat, a klasszikus értékeket favorizálja, a szocialisztikus etika társadalmi értékeket, szolidaritást hirdet, a liberális etika azt mondja, hogy mindent szabad, ami mások szabadságát nem sérti. Van még további két "etika-típus", amely napjainkban széles körben burjánzik marketinges körökben is: a "relativisztikus-pragmatikus" etika (mindent szabad, ami nem kifejezetten tilos), illetve az erkölcsi nihil. Mi tehát a marketingetika alapja?
 
Mit tud a felső vezetés az ügyfélpanaszokról?
2001-01 >>> Marketing
Arany Ferenc

Az elégedetlen ügyfél - ha panaszát nem az általa elvárt módon orvosolják - elpártol tőlünk. Mi pedig kénytelenek vagyunk egyre újabb és újabb ügyfelek után nézni. Vajon mi kerül többe: egy új ügyfél megszerzése, vagy egy jól jövedelmező, de olykor reklamáló régi "kuncsaft" megtartása? Számoljunk!
 
<< Első < Előző 1 2 3 Következő > Utolsó >>

Találatok 61 - 69 / 69
Rss FeedReader
 
News Titles
Feed Sources
Fetch/Save Feed
Your Saved Feeds
http://www.kormany.hu/rss/hu/hirek
http://www.kormany.hu/rss/hu/dok
http://www.kormany.hu/rss/hu/videok
http://www.nfu.hu/rssfeed.php?type=kozlemenyek
http://www.lifelonglearning.hu/lllma_feed.xml
http://www.tpf.hu/rss.php
You need to login first!
Kutatások, felmérések

Népszerű cikkek

Hirdetések

FeltűNŐsiker program csak hölgyeknek

Image
 

 
 
Image
Tudástőke Konferenciák


     
 
© 2020 CEO - A gazdasági intelligencia magazinja
 

Piac- és HR kutatások

www.e-benchmark.hu a CEO Magazin kiemelt támogatója.
A CEO magazin szerkesztőségének számítógépeit a CEO vírus vírusirtó védi.
G-Data