CEO logo
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
  • CEO - A gazdasági intelligencia lapja
   
  2017. április 30. vasárnap 02:14  
CEO
Hírek
Konferenciák
CEO Pályázati Iroda
Akciók
Előfizetés, megrendelés
Impresszum
Szerkesztőbizottság
Médiaajánlat
Állásajánlat
Rovataink
CEO - Archivum
CEO - Online
Rendezvényajánló
Recenziók
PR
Tanulmányok
< Április 2017 >
Ke Sz Cs Sz Va
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
< Május 2017 >
Ke Sz Cs Sz Va
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
Hírleveleink
CEO Magazin Hírlevele
Tudományos élet Hírlevele

Szakmai partnereink:


Image
Image
Image
Kommunikáció
Kell-e a médiának a tudós, a tudás?
2008-03
Kommunikáció rovat

Dr. Fábri György PhD


A címben feltett kérdésre a válasz normatív, ugyanis, amire szükség van mindkét oldal felől nézve, az a médiaképes tudós és a tudásképes média. Hogyan juthatunk el eddig az állapotig – ehhez kínálnak támpontokat előadásom tézisei.

Hivatkozás a cikkre:

Fábri, Gy. (2008): Kell-e a médiának a tudós, a tudás? CEO Magazin, IX. évfolyam 3. szám. 34-36. pp
 
Kell-e magyar menedzsment-szaknyelv?
2006-01
Dr. Pataki Béla

Bő másfél évtizede igyekszem hozzájárulni a magyar menedzsment-szakszókincs kialakításához, de az utóbbi időben elbizonytalanodtam: vajon nem szélmalmot rohamozunk-e, amikor mindent magyarítani próbálunk?
 
"NEMEK" a tárgyalóasztalnál
2000-03
Varga Zsolt, a Perfekt-Power menedzserképző ügyvezetője néhány hasznos ötletet ad a másik nemmel történő tárgyalásokhoz.
 
Nemek harca az eladásban
2000-01
Szemkontrol alkalmazása a prezentáción
 
Madarat tolláról, menedzsert névjegyéről
2000-01
Hogyan létesítsünk kapcsolatot a vevővel?
 
A nők többfelé figyelnek
2000-03

Exkluzív beszélgetés Allan Pease-szel

Allan Pease, a világszerte ismert metakommunikációs szakértő a közelmúltban új oldaláról mutatkozott be a magyar közönségnek. Mr. Testbeszéd nemrég megjelent könyvében és tavaszi előadásán is arra a kérdésre kereste a választ, hogy "Miért nem képesek többfelé figyelni a férfiak és miért nem tudnak eligazodni a térképen a nők?" A férfiak és a nők közötti kommunikációs különbségek ismerete tárgyalásaink során is rendkívül hasznos lehet.
 
Az elvkövető és a nyerő tárgyalási módszerek összehasonlítása erős oldalaik alapján
2003-02
Dr. Vincze László

William Ury elvkövető nyerek-nyersz, és Roger Dawson nyerő tárgyalási módszerét hasonlítom össze. Mindkét szakember rámutat a másik módszer gyenge pontjára, ám felhozott példáikban a bírált módszert gyenge felhasználó kezében mutatják be! Bírálatuk így is igaz, de nem meggyőző. Álláspontjukat módszereik teljesítőképessége alapján támasztom alá.
 
Társulatvezetés felső fokon
2003-02

"Gyakorlat teszi a Mestert" - Román Sándor és az ExperiDance

A magyar tánchagyományok ápolása, népszerűsítése nemcsak szép, de igen nehéz feladat is. A már számos díjjal elismert Román Sándor ezt a célt tűzte ki maga elé, s miközben körbetáncolta a világot, tapasztalt társulatvezetővé vált. Tennivalója azonban még bőven akad, hiszen a hét éves tervének lassan a végére ér. A világhírű táncművész épp egy budapesti előadása előtt nyilatkozott a CEO-nak.
 
Tartsd mozgásban a figyelmet!
2003-01

Hogyan teheted lendületessé és hatékonnyá előadásodat a régi módszerek és az
új technológia kombinációjával?

Egy jó bemutató során az ügynök a régi módszereket és az új technológiát felváltva alkalmazza. A hallgatóság figyelmét, mindegy, hogy egyetlen emberről vagy egy hatalmas tömegről van szó, nem elég felkelteni, mindvégig fenn is kell tudni tartani! A kérdés csak az, hogy hogyan...
 
Képekben gondolkodunk
2001-05
Budapesti beszélgetés Em Griffinnel, a kommunikációelméletek két lábon járó lexikonjával

Mondjon egy példát! - szólított fel többször is beszélgetésünk folyamán Em Griffin, a kommunikációelmélet ma élő legnagyobb ismerője. Jóllehet szavakban érintkezünk, az ember képekben gondolkodik - magyarázta. - Igazán megérteni egy kérdést, szituációt, vagy problémát pedig csak akkor tudunk, ha annak egy példáját magunk előtt látjuk. A chicagói professzor napokban magyarul megjelent Bevezetés a kommunikációelmélet című könyvében 32 divatos teóriát ismertet, amelyekből exkluzív összefoglalót adott lapunknak.
 
Hogyan kössünk üzletet amerikaiakkal?
2001-03
Roger Dawson

Útmutató külföldiek számára

1962 óta, mióta Angliából áttelepültem, folyamatosan az Egyesült Államokban élek, de még mindig csak ismerkedem az amerikaiakkal. Ebben a cikkben szeretném elmondani Önöknek néhány megfigyelésemet, különösen arról, hogyan kötnek üzletet.
 
A dán tejesember, aki csomagolt ásványvízről is álmodik
2001-03
Décsi Ágnes

Beszélgetés Körmendi Tamással, a Tetra Pak Hungária Rt. vezérigazgatójával

Harminchét éves, dán születésű. Ennek ellenére jól beszél magyarul - ami nem véletlen. A Tetra Pak munkatársaként "belakta" szinte egész Európát: dolgozott Svédországban, szülőhazájában, Svájcban és Bulgáriában. Körmendi Tamás most harmadik éve Magyarországon él, a Tetra Pak Hungária Rt. vezérigazgatója
 
A mestertárgyaló - Exkluzív interjú Roger Dawsonnal
2001-03
Roger Dawsont a magyarországi vezetők a Perfekt-Power menedzserszeminárium-sorozat keretében tartott előadásából ismerhetik. Magyar nyelven is megjelent két könyve, a Dönteni tudni kell és a Nyerő tárgyalási taktikák. Cikkünkben Varga Zsolt, a Perfekt-Power menedzserképző ügyvezető igazgatója kérdéseire válaszol.
 
Rss FeedReader
 
News Titles
Feed Sources
Fetch/Save Feed
Your Saved Feeds
http://www.kormany.hu/rss/hu/hirek
http://www.kormany.hu/rss/hu/dok
http://www.kormany.hu/rss/hu/videok
http://www.nfu.hu/rssfeed.php?type=kozlemenyek
http://www.lifelonglearning.hu/lllma_feed.xml
http://www.tpf.hu/rss.php
You need to login first!
Jelenleg 3 vendég olvas minket
Kutatások, felmérések

Népszerű cikkek

Hirdetések

FeltűNŐsiker program csak hölgyeknek

Image
 

 
 
Image
Tudástőke Konferenciák


     
 
© 2017 CEO - A gazdasági intelligencia magazinja
 

Piac- és HR kutatások

www.e-benchmark.hu a CEO Magazin kiemelt támogatója.
A CEO magazin szerkesztőségének számítógépeit a CEO vírus vírusirtó védi.
G-Data